Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że blisko 30% mikrofirm w Polsce nie zbudowało osobistej strony internetowej i nie wykorzystuje e-mail w prowadzonej działalności biznesowej.
Chociaż rezultat ocen wydaje się być zaskakująco dużym, to można wskazać kilka prostych metod na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu podwalin pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle proponuję rozwiązanie proste, a przy tym dające oczekiwany rezultat: zbudowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku dodatnie nabytej w internecie templatki u takich sprzedawców jak templatemonster.com.
Takie proste podejście daje praktycznie natychmiastowy sukces – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale również zrobi wrażenie jakością wykonania. W większości przypadków, w w cenie wdrożenia około 600 pln brutto można odhaczyć wybrane cele.
Wdrożenie www nie przenosi się na obecność podmiotu gospodarczego w internecie. Priorytetowym zagadnieniem jest jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Najważniejszym jest to, by treści w witrynie były na bieżąco aktualizowane i dostosowane tak w treści jak również meta tagach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz