Jak podaje ostatni raport TNS OBOP ponad 30% mikrobiznesów w chwili obecnej nie zorganizowało firmowej witryny internetowej i nie używa poczty elektronicznej w pracy na własny rachunek.
Chociaż rezultat ocen wydaje się być wysokim, to można wykorzystać kilka skutecznych metod na rozwiązanie problemu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle sugeruję rozwiązanie nie wymagające specjalnej wiedzy, a zwykle szybkie: zbudowanie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w następnym kroku założenie zakupionej w sieci szablonu witryny u takich sprzedawców jak themeforest.com.
Takie nieskomplikowane podejście gwarantuje zwykle natychmiastowy sukces – strona nie tylko pokaże się w internecie ale ponadto będzie wyglądać w zgodzie z trendami. W większości przypadków, w koszcie rzędu 500 zł netto można zrealizować wybrane cele.
Wdrożenie www nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Bardzo ważnym staje się jej wypromowanie najczęściej z pomocą doświadczonych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by zawartość na stronie były nieustannie rozwijane i dostosowane tak w treści jak również meta tagach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz