Jak podaje ostatni raport TNS OBOP blisko 30% małych biznesów w chwili obecnej nie zakupiło firmowej strony w sieci i nie korzysta z poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż rezultat analizy wydaje się być zaskakująco dużym, to istnieje kilka prostych metod na pozbycie się kłopotu i uzyskanie w krótkim czasie podwalin pod swoją pozycję w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle proponuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a zwykle szybkie: założenie strony internetowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w dalszych krokach założenie nabytej w sieci templatki u takich sprzedawców jak themeforest.com.
Takie nieskomplikowane podejście daje w zasadzie szybki sukces – witryna w sieci nie tylko pojawi się w sieci ale również zrobi wrażenie jakością wykonania. Oznacza to, że, w koszcie około 500 zł netto udaje się odhaczyć wszystkie postawione cele.
Wdrożenie serwisu nie oznacza pojawienia się firmy w sieci. Krytycznym działaniem jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą doświadczonych firm lub ponownie z z moją pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Ważnym jest to, by zawartość na stronie były systematycznie dodawane i przygotowane równie w zawartości jak i w nagłówkach na obecność robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz